Man hinner med mycket

Får bli ett försök att lägga in ngt via mobilen, datorn samarbetar ju inte riktigt... Ovanligt? Nej, kanske inte. I

Iaf! 3 veckor har hunnit gå, och jag har hunnit med mycket! Ridit massa och ändrat mina rutiner till 110%. Numera är det upp runt 6 som gäller, och sova, det ska man helst göra vid 11 iaf. När man får sovmorgon vaknar man ändå tidigt, pigg och full av energi. WTF??

De flesta som känner mig vet att jag gärna går och lägger mig någon gång inpå det nya dygnet, och kliver upp nr jag behöver. Men jag gillar skillnaden. Jag känner mig mycket piggare. :)

Idag är det elitfölauktion, mig ser ni som ringmaster. Förra helgen var det semin inför breeders, och helgen innan det var det SM i dressyr. Nästa helg blir det Halmstad för min del, saknade, underbara stad!

Nu ska jag dra mig mot stallet. Tsunami vilar, hon är halt. Min andrahäst, Zinzano vilar även han idag, och tredjehästen Soleil tar Veronica över denna helgen. Så en dag utan ridning står på schemat, ovanligt!

På bilderna har vi en snarkande Tuss i hennes nya box, hennes bandage och min fina tå som Zinzano tagit sig friheten att designa om... Hästskrälle ;)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hörredu! Du är jätte seg på uppdateringar. Och jag vill läääääsa! :D Saknar dig skruuuuuutt!<3 Skulle kommit till halmstad i helgen om inte mormor fyller 70 ;(

2012-09-20 @ 23:27:55
URL: http://www.victoriasolas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0