Träningsschema

Denna veckan kommer inte mina små jobba överdrivet mkt, då jag åker hem på fredag. Men tänkte ladda upp veckans planering mest så att jag själv kan hålla koll på hur jag låter mina hästar jobba. Jag vill försöka anteckna det så noga som möjligt denna månad då jag ska dra igång med tävlingarna igen! *Glad chey*

Tsunami Girl
Mån
: Hoppning på utebanan. Relaterade avstånd, banträning med tävlingshinder.
Tis: Skrittur barbacka med Victoria, hackamore.
Ons: Med på dressyrlektion för Katarina. Tredelat bett med delad kula i mitten.
Tors: Uteritt
Fre: Lektion på Fjellare. Hopp el dressyr.
Lör & Sön: Om jag inte kan få någon att longera, vila

Campari
Mån: Vila, nyss ihopsläppt med ny häst. Mkt spring
Tis: Vila - gick ute till 21.00 med Gurkan, ny hagkompis.
Ons: Uppsuttet arbete - privatlektion
Tors: Uppsuttet arbete - lektion / ev vila
Fre: Uppsuttet arbete - lektion
Lör: Vila
Sön: Genrep 3-års


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0