Superstar

Många bilder kommer komma de närmaste dagarna!

 

Igår var det hoppning på schemat, tillsammans med Jeffi. På backen hade vi Weber. Tsunami var en aning jobbig sådär, hoppade runt som en tok, och "livrädd" för det blå bandet ni ser i bakgrunden på bilden. Men när man satte ett hinder framför näsan på henne var hon mycket mer ridbar.

 

Det är faktiskt ganska roligt det där. Hon kan varar ett helvete på backen, gå på bakbenen, hoppa runt och bara vara jobbig. Men så styr man mot ett hinder, vilken strl som helst, och hon fokuserar om. Knashäst!

 

Igår var hon iaf en stjärna på hinder, lite hastigt ibland, och lyssnade inte alltid.. (trimma dressyr resten av veckan typ - yesman!) Men höjdmässigt vet jag nu att hon är klar att stiga i klasserna, desto högre hinder, desto trevligare blir hon. Inte vill hon riva heller, och stanna - vad är det? Ska börja känna på lite nyalinjer nu, och träna kombinationer. Det blir det störst fokus på i vår/sommar. Mest för att jag vill känna igenom det ordentligt, då det var min och Kungens svackor.

 

Men en stjärna har jag! Det bästa är att jag har fler på väg också, och dem får ni massa bilder på i helgen! Natalja, Crescendo och Step Up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0