Sommarplaner

En vän till familjen frågade om jag kommer hem i sommar. Mamma svarade att det var tveksamt, för såvar fallet. Jag planerade att stanna i Skåne denna sommar. Mest för att Emma tjatade, men tror det skulle kunna vara lite mys. :)

Dock önskade hon att jag skulle komma hem och jobba hennes ponny i sommar. Vem kan motstå det..? Haha! Så jag ska antagligen rida till den, främst i dressyrarbetet. Sen vet jag inte om jag kanske ska hjälpa till att visa den för försäljning.

Så nu verkar det ju som om jag kanske kommer hem i sommar ändå. Ska prata lite mer med henne, och se om hon vet någon mer som behöver hjälp med tillridning/inridning/visning utav häst. Jag fick även avstå från ett erbjudande om en försäljningsponny i höstas, då jag skulle åkt till Kalifornien. Dock vet jag att denna inte är såld än Planen är att vi skulle kunna ta hem ca 3 ponnier i så fall som jag kan ha nere på ponnybetet och jobba med i sommar. Så om du själv vet någon som kan tänkas behöva hjälp, så maila! :)

[email protected]

Jag kommer ju förhoppningsvis påbörja en ettårig utbilning på Flyinge i slutet av augusti. Programmet kallas för unghästprogrammet. Sen vill jag hem och satsa seriöst på det här, kanske efter ett år som beridare i något stall. Man kan ju alltid hoppas!

Bess, ungponny jag hoppade in hösten/vintern 2010

Kungen, egentubildad ponny tom msv A / la p:1


Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-05-02 @ 17:29:14
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0