Ångest

Håller på att packa. Delar utav mitt liv senaste tre åren. Det är heeelt sjukt? Tre år, bara sådär, nu är de snart sllut. ÅNGEST!

Jag packar iof bara saker jag inte kommer behöva nu under slutet, mamma och Micke kommer ju ner på tisdag, och då tar de med det hem. Då kommer även mina klänningar! Så bredvid mig står nu 4 fulla väskor och massa jackor i en hög. Tar en paus från allt för att skriva detta inlägg, och kanske förbereda några fler..?

Dagen är redan planerad. det är sola, packa, plugga, städa, tvätta och rida som står på schemat. Kanske blir det bio ikv och stan imorgon? Vore ju sjukt mysigt! :)

Nu ska jag fortsätta att ta tag i mitt liv, planera lite osv. För er som har sol - gå ut och passa på när den väl är här! ;)

What to say? Lovely!
BAL PÅ SÖNDAG! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0