Underbara vår

Jag är verkligen en person som trivs bättre så fort det blir lite varmare ute och solen är framme längre under dagen. Det är så sjukt härligt!

Som idag, först hade vi stallet hela fm, jag hann rida båda mina hästar samt ha en massa stalltjänst. Efter det var det snabb lunch och dusch, innan vi drog på "studiebesök" Haverdals naturreservat. Under hela vinterperioden hade jag klagat som satan, men solen och värmen gör att det inte alls känns så jobbigt. Jag tror till och med att jag kan säga att jag tyckte om det?

Oh happy days! Vad tycker ni? Är ni vinter eller sommarmänniskor?


Kommentarer
Postat av: *

Finns det någon som är vintermänniska? :P

2012-03-30 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0