To do list

Jag vet inte riktigt hur jag ska ha tid att leva framöver, och behöver ta mig hem någon helg också! Just nu ser det ut såhär på mitt schema (mest helger);

  • v. 13 - Jobba extra helg som stallchef - Peeengar! Skrivare på dressyrtävling lör em.
  • v. 13 - Söndag, Prästgården morgonfodring + utsläpp
  • v. 14 - BKK i hästkunskap och Ekologi + Fördjupningsarbete
  • v. 15 - Jobba måndag -> måndag, stalltjänst. Pengar!
  • v. 16 - Stalltjänst på Prästgården, om möjligt byta och åka hem
  • v. 17 - Lördag, Plönningedag
  • v. 18 - hem och prova balklänning?
  • v. 21 - Treårstest Tis/ons
  • v. 21 - Bal
  • v. 23 - STUDENTEN

Jag är även uppskriven för att jobba extra så fort de behöver nere på Fjellare, allt för lite extra pengar. Men seriöst, det är inte lång tid kvar, om 10 veckor har jag tagit studenten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0