Söka jobb

Herregud! Kollade nyss mitt konto, och är så gott som pank. Därför fick jag extra panik när jag insåg att jag inte sökt semestervikariat. (sommarjobb)

Därför sitter jag nu och sliter med CV, personliga brev etc. Jobbigt bara att de flesta tjänster redan blivit tillsatta. Fml! Men, gör det bästa utav situationen och söker nu massa jobb. Bara att hoppas att det nappar någonstans. Tänkte ju vara hemma denna sommar, träna, tävla och umgås med gamla buddies. Till hösten får det la bli Flyinge, eller typ stanna någonstans i Halmstad? Vore asnice det med.. :)



Litet utdrag av mina flikar. Söka jobb, jobb jobb.. Fan att jag inte kan ta hem lite pållar och tävla/rida i sommar, men det har jag inte plats för. Så, gör det bästa utav situationen helt enkelt.

Någon av er som sitter i min sits? Eller har ni sommarjobb? Eller kanske ni inte vill ha? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

StannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstadStannaiHalmstad!

2012-03-14 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0