Problem

Det är mycket drama här runtom nu. Jag är en person som alltid väljer den sidan jag anser har rätt, även om det innebär att jag måste ge upp någon jag spenderat sjukt mycket tid med.

Därför ägnar jag inte all tid åt att sitta vid datorn och skrota när jag får tid över, vilket resulterar i mindre inlägg. That's life, och just nu är det som hämtat ur en film om internatboenden. Sjukt kul! haha, nej, men faktiskt. Får man lite perspektiv på det hela är det ju nästan skrattretande. Sjukt vad patetiska folk kan vara ibland - och att de aldrig lär sig?

Menmen, dags att förbereda lite inlägg, planera mina studier fram till studenten och plugga. Sista veckorna ska bli grymma - så det så!

Dagens topp - Min skrutt fick gå utan täcke några timmar idag! Mysfaktor på hög nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0