Picnik

Det är så synd att Picnik ska läggas ner i april, och jag kommer använda det flitigt tills dess. Har ju äntligen börjat få lite foto-inspiration igen, så skönt! Speciellt nu när jag är i göteborg med min bror och ska hjälpa honom med lite fotouppgifter han har att göra.

Tänkte bjuda er på två bilder jag använt för att visa honom vilken skillnad redigering på porträtt. Under helgen kan jag lägga ut fler bilder om ni vill? Vi ska snart ut för att ta lite olika kort på natur osv, dessa kommer jag sedan visa honom lite olika sorters redigering för bilder. Det kan ju faktiskt göra en hel bild!

Bjuder även på min nya omslagsbild till facebook, tycker faktiskt om den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0