Oj oj oj

Haha, har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn på sistone, och så fort jag gjort det har det bara varit en hav minut, max!

Vad har jag gjort då? Förra veckan var jag ju stallchef, och Tsunami halt. Då hände inte mkt, jag pallade bara inte att sitta vid datorn när jag väl var ledig.

I måndags gick jag på lov en hel vecka. skönt! Då har jag passat på att leva lite, lyckats vända på dygnet, och haft sjukt kul! Ridit - hoppat min tokfia - och älskat mitt liv. Typ så. ;)

Helgen har jag spenderat som en stadsflicka igen, ganska kul om jag ska vara ärlig. Det är vid sådana tillfällen man önskar att man kunde ha två liv. Fredagen spenderades i Götet med lilla Sofie. Askul, och jag var duktig och höll i mina pengar, blev bara nya brillor.

Lördagen spenderades i Halmstad, har vaktat Holms lägenhet tsm med Sofie (passat djuren) och idag drog jag tbx t skolan.

Lite kort om hur mina två senaste veckor spenderats sådär! Vad har ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0