Off to the stable

Skolan är snart slut, och då blir det direkt iväg till stallet. Longera Tsunami och tvätta svansen på Lillan.

Jag vill bara att allt ska bli bra, att Tsunamis mugg ger sig och att hon slutar vara halt var och varannan dag. Att Campari får på sig en ny sko v. fram, som hon så fint drog av sig i torsdags. Jag vill komma igång igen, aim for the top! Just nu är motivationen till att rida i bott. Det är inte kul att när jag väl blir bra i mitt knä så kan jag inte rida för att hästen inte är fräsh.

1000 olika tankar spinner i huvudet, om allt och ingenting. Jag pallar inte mycket alls. Ikväll blir det nog till att chilla på livet lite allmänt sådär, och ta tag i det imorgon igen. Typ så iaf! ;)


Bli bra skrutt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0