Jag HAR talang

"Jag har precis ridit ett underbart pass på Leso! Tack för hjälpen här om dagen gumman, du har en sån talang! <3"

Fick detta sms utav Cri tidigare idag, och det har helt klart gjort min dag! Jag har vacklat så på sistone, men nu går allt min väg. Tsunami är fin, finare än någonsin! Campari går från klarhet till klarhet. Jag börjar komma tillbaka till ridningen. Jag har kommit igång med gymmandet igen.

Det flyter! Jag kämpar inte motströms, utan har hittat en ström åt mitt håll! Så skönt, härligt är vad det är.

Ja, jag har talang. Det har jag, annars hade jag aldrig tagit mig så långt med alla mina hästar, och jag måste väl inse det. Men jag kan inte ta mig hela vägen på bara talang, men jag börjar känna mig redo att satsa. Det är vad jag ska göra nu, I'm gonna go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0