Intensivt

Idag har jag varit igång från det att jag gick upp kl 9 (typ), och är fortfarande igång. Snoozade bort 30 minuter, så min tidsplan blev lite fucked up. Gjorde mig klar för att dra på typ 5 - 10 minuter, sen var det bara att cykla ner till Fjellare med en macka i högsta hugg.

Väl nere på Fjellare hann jag se när Anna startade Leo, en häst hon har på lån. Träffade även Heidi och Kim, saknade människor från ett saknat stall! Lätt grymmaste (skönaste) stallet jag stått i här nere i Halmstad. Dock passade det inte efter skadan 2010, så då blev det flytt.

Iaf, efter att Anna ridit drog jag t stallet och fixade allt utom ridningen. Sen tillbaka till Fjellare, kollade lite till på tävlingarna, träffade trevligt folk etc. Efter att Anna ridit sin andra start för dagen, denna gången på Cinderella, drog jag och Mattis in till Harplinge och handlade lite. Sen åkte vi hem och gjorde fattiga riddare. Gott, gott!

Runt två var det dags att dra tillbaka till Fjellare. Denna gång såg jag Annas sista ritt, höll Mattis sällskap ett tag och sedan iväg till stallet igen. Nu red jag, stack in i lilla så fort de byggt bort där inne. Tsunami var fin, lite tjafsig, men fortfarande fin. Hon var dock tröööött på slutet, jag måste verkligen börja jobba kondis och styrka nu. Vi ligger ju lite efter om man säger så...

Jag fixade en hel del annat under dagen med, men det pallar jag inte att skriva om. Nu ska jag skriva en uppsats (som ska vara inne innan 23.55) och kanske fixa lite mat under kvällen? Jaja, det märks. ;)

Jag var duktig och målade av mina hästar ;) Vackert? Likt iaf! haha

 

Skabbig bild, I know, men snart blire ny mobil och ny kamera ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0