Gray today

Usch, sån där tråkig grå dag idag. Det är då man önskade att man hade asballa kläder eller ngt annat att lysa upp med. Får nöja mig med att spöka ut hästarna i en Caribbean Blue outfit eller ngt. Även om jag nu inte gjorde det när jag var i stallet förut. Men ändå!

Fett sugen på italiensk glass, som jag och Cri var och åt igår. Nya favoriten är lätt glassen Cookie. Sjukt god glass med kakbitar i. Lite som Ben & Jerry typ. FETINGGOTT!

Tänkte mest uppdatera för att ni skulle få veta att jag lever. Mer eller mindre iaf.. ;)

Tsunami red jag ut tsm med Matilda på Ortencia. Vi red travrundan, en runda som bara tar 30-40 minuter, med bra vägar. Blev mest travarbete, men även en del galopp. Avslutade med att låta dem sträcka ut några meter (dvs; Ortencia sprang som tusan och Tsunami längde steget lite typ ^^). Härligt vare iaf!

Ikv blire la typ film med folket lr ngt? Ska ta hem så många filmer, börjar komma in i en sådan period. Imorgon ska det även skrivas en uppsats, som ska lämnas in imorgon. Jag ska vara duktig och göra det också - amen!


Hur ser era planer ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0