God Natt

Nu blire att dejta kudden, klockan 6 imorgon ska det morgonfodras på prästgården. Klockan 8 börjar jag jobba på Fjellare. TAGGA! Tänkte iaf passa på att tvätta massa täcken o schabrak etc. Kan behövas om man säger så...

Innan Fjellare tänkte jag fixa allt i stallet, mocka, fixa foder etc. Så det blir lättare under em liksom. Tsunami ska få komma ut en sväng, och Campari får en riktig omgång med borstarna igen. Herregud vad den hästen fäller! Siiick..

Sen, om jag hinner, blire lunch lite snabbt. Klockan 15 är det dags att återvända till Fjellare för att släppa ut em skritthästarna, ta in alla andra hästar, fixa mugghästar och fodra. Därefter tbx t Präst och ta in mina skruttar, om ingen annan kan göra det åt mig, vill gärna att de är ute lite längre..

Under em blire middag och gym. Det är jag riktigt sugen på, faktiskt! :)

Kl 21 är det time för kvfodring på Präst. Sen börjar proceduren om igen... Wohooo, pengar får jag iaf!

Sååå, nighty allihopa!

Jag hos my bro förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0