Fotouppgift

Min bror hade som fotoläxa att ta ett kort som skulle efterlikna ett målat porträtt. Till detta ska han även berätta lite om konstnären etc, men just den biten skiter jag lite i, haha! Jag hjälpte honom att fota och visade lite redigering, snäll som jag är!

Första bilden är bilden vi skulle efterlikna, sedan kommer originalbilden och sist kommer den färdiga bilden.
Bild av Brian Rees
Vi valde att ha en egen liten touch på bilden, och valde lite annan färgsättning, även om vi följde originalet väldigt mycket. Men vi är nöjda med resultatet, och jag är nöjd med min första prestation i Photoshop CS 5 som min bror fixat - loooovely kallas det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0