Duktig

Ytterligare ett CV ivägskickat. Nu är det bara att hålla tummarna!

Vad ägnar ni dagen åt då? Jag har hunnit med lektioner, ridit Campari och en koll hos sjukgymnasten. Grymt gick det för övrigt, han sa t.ex; "Ditt knä är ett av dem jag har med mig som positiva exempel, att det inte alls behöver vara negativt med en operation. Att gott läkekött och bra skalle kan ta en långt."

Härligt!! Nu är det inga stopp, nu börjar jag komma igång på riktigt! Jag får börja jogga slingor så fort jag får tag på bättre skor och kläder, och hoppa på riktigt med hästen. I'm back everybody!




Kommentarer
Postat av: Emelie B

Vad roligt att läsa! :D

2012-03-28 @ 19:39:00
URL: http://emeliebjormo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0