Bloggtorka - verkligen

Jag har sjuk bloggtorka, och får ofta frågor om jag inte kan uppdatera mer. Haha, då får ni väl ge mig tips på vad jag ska uppdatera om!

Jag har fått önskemål om åsiktsinlägg. Men vet inte riktigt vad jag skulle skriva om då. Jag skulle ju kunna ta upp ngt traditionellt, om kanske bett/ skoning/ ridtravare/ hur tidigt man ska rida in unghästar. Men vad tycker ni? :)

Jag ska försöka fixa mer bilder i helgen, och kanske Sofie kan ta kort när jag rider Campari, kanske. Dock är ju Sofie sjuk och Campari har en tappsko, så vi får helt enkelt se hur det går med det.

Nu ska jag engagera mig lite i vad vi ska jobba med på lektionen, så kommer det inlägg lite senare istället! :)

Bild från vår redovisning. Flockbeteende i Cristinas A.S. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0