Älskade träningsvärk

Hur skönt är det inte att vakna och känna att träningsvärken kommer krypande? Igår fick min bror äran att bossa runt med mig på gymmet, fokus på mage, rygg och armar. Magen är ju den jag vill få lite mer fit utseendemässigt, men det är styrkan i mina armar som jag verkligen måste jobba upp. Jag kände under sista setet med hantlarna hur min vänsterarm försvann helt, så den ska få sig lite extrajobb framöver!

Det är helt klart bäst att gymma med folk som är riktigt motiverade, och på ett gym där all utrustning finns. Så skönt med rätt maskiner och verktyg! Imorgon blir det fokus på ben, där jag får se vad mitt knä tycker och tänker helt enkelt.

Vi avslutade kvällen med pizza från Tomas! Haha, såå gott, och mina vänner vet vad jag saknat den pizzan... Tror jag tjatat om den i en halv evighet? I varje fall sen jag fick smaka den.

På pizzan var följande; tomatsås, ost, kebabkött, kyckling (tillval), lök, sallad, gurka, fetaost och mellanstark sås.

Det enda jag gav till Kim var mina tomatbitar, dem har jag inte riktigt lärt mig att äta ännu, men det kommer det med. För ett år sedan hade jag bara skrattat åt dem som åt den pizzan - den skulle jag aldrig få i mig!

Kvällen avslutades med film, mörk choklad och nötter. Sjukt härlig kväll!

Denna helgen ska gå åt att lära min bror hur man använder kameran rätt och hur man sedan kan redigera bilderna för att få dem som man vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0