Kombinationsbett

Igår blev det debut för mig och Tsunami med det nya bettet, tvådelat applemouth kombinationsbett!

Jag valde just detta då det var korta skänklar till hacket, och en relativt bred nosgrimma. På detta har jag sedan ett fårskinnsludd, både på fram och baksida.

Dock var det jag köpte en strl för stor, men de tillverkas inte i mindre storlekar tyvärr. Det fick gå ändå! Haha. Som alltid lindades bettet in i latex, trots att det var applemouth-klätt. Jag valde även att använda mig utav dubbla tyglar, för att kunna variera henne och få den effekt jag själv vill!

Under gårdagens träning gick hon faktikskt riktigt bra på detta bettet, och jag ska känna lite på det i markarbetet idag. Imorgon testas det på Sunnetävlingarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0