Filmskapare

Idag har jag fått både sovmorgon (sov till 08.45!!) och chilltid under fm. Micke och mamma fodrade Tsunami och RM innan de åkte till Campari på seminstationen.Hon är inte heeelt klar, så semineringen är inte på gång riktigt ännu - tror det blir återkoll ikväll.

Jag fick sova tills dess att de kom hem, då gick jag upp och släppte ut hästarna, sen in för att äta frukost. Tillslut landade jag här, konstigt nog!

Just nu sitter jag och redigerar en film med lite hoppning, och lite dressyrarbete med Tsunami. Hon dyker upp på hastnet senare under dagen, för jag har äntligen kommit fram till ett beslut. Hon ska få flytta. Skulle hon göra en makalös förändring under sommaren kanske hon får stanna, men det får tiden utvisa!

Filmen kommer självklart ut här när jag är klar! :)

Under tiden bjuder jag på film på de två hingstar vi använder i år.

Carisma & Campari - Skovens Rafael
Step Lovely - Daquar CC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0