Dressyrträning

Just nu är jag åter igen on my way. Idag ska jag och Tsunami träna dressyr för Jenny, som har tränat mig sedan jag var ca 7 år gammal. Hon kan alla mina ovanor, och jag brukar alltid få ut mycket utav hennes träningar.

Idag ska vi lossa Tsunamis högersida igen, det är den som för det mesta blir boven i dramat, vad det än gäller med Tsunami. Utan att få ett ordentligt tag på högersidan kan jag inte aktivera vänster bakben. Nere på skolan har jag fått hjälp till en viss del, utav många bra tränare. Men Jenny förstod direkt mitt problem när jag kom hem, och jag har jobbat konstant med vår "hemläxa" sedan dess.

Idag ska vi se om det har gett något resultat, och hur mycket träningsvärk hon har sedan igår. Hehe...

Ska även försöka boka in en träning för nästa vecka, då är det tävlingsdags igen! :) Sunne Grand Prix, 110 + 115 med Tsunamin. Beroende på känsla och reslutat ska hon efter detta anmälas till 120 debuten!

Dagens träning filmas den med, och några språng från gårdagens träning kom även de med på film. Ska försöka ordna lite klipp åt er att se? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0