Busy times

Just nu sitter jag och går igenom massa papper jag fått angående min tid på Flyinge. Precis i denna stund läser jag igenom all nödvändig kurslitteratur jag kommer att behöva, bockar av vad jag har och vad som måste införskaffas. I nuläget verkar det som om jag har ca 7/10 böcker, skönt!

Jag kommer utöver att rida läsa tre olika kurser, och dessa är följande;
◊ Unghästens Utbildning
◊ Hästens vård och skötsel
◊ Företagande med hästverksamhet

Jag har även fått visst material, klasslistor, regler, hyresvärdar med stallplats osv. Helt plötsligt måste jag visst ta tag i livet igen. Wohooo! Eh, ja..

Nu ska jag fortsätta med mitt liv, samt ringa på boende + box. Ojojoj, this is for real!


- Kallas för bildbrist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0