Sol, vind och vatten

Gårdagen fylldes utav skratt, sol och en duktig häst. Jag tror på henne, senaste två veckorna har jag fått en helt ny häst, bara utav att ändra foder, utrustning och ridning. Detta ändrar dock ingenting, hon är fortfarande eventuellt tillsalu, det beror på ridkänslan hon levererar i helgen. Eh ja, självklart spelar andra faktorer in. Det är inte bara en tävling och ett resultat som avgör någonting. Man har ändå häst sju dagar i veckan, och jag tävlar snarare var sjunde, fjortonde dag.

Min kära syster hjälpte mig att filma lite, och tänkte lägga ut övningarna vi gjorde här. Intressant? En av mina favoritövningar, helt klart.

Nu ska jag fortsätta här istället, dagen är grå, blåsig och snart fylls himlen utav fallande vattendroppar. Så därför spenderas dagen under tak, städandes. Jag och Erica ska dammsuga hela huset, jag packar upp allting ifrån Plönninge och städar bort saker som skulle sorterats bort för kanske 4-5 år sedan? Haha, I'm just sooo hopeless!


Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Åh har ni haft bra väder där du bor idag? :)

2012-07-21 @ 00:30:20
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0