Life is a highway

Jag hinner inte med någonting längre! Haha, dagarna går i ett - and I love it!

När jag hinner ska jag lägga över lite bilder till datorn, från Sunne. Ska även försöka fota mycket nu i veckan, för att dokumentera utvecklingen hos mina djur. För helt seriöst, ni skulle bara veta skillnaden på dem vi har hemma i nuläget. Wohooo!


Förra veckan hanns det med mycket. Tsunami har jobbat på ordentligt, tränade för Mia i tisdags, filmer kommer upp. Därefter har vi jobbat lite på fältet, lina och dressyr. Nästa helg är det ju tävlingsdags igen, meeting i Kristinehamn. Dagens uppgift blir en liten gymnastikövning, Erica kanske kan filma den, så kommer den ut här.

Natalja, mitt lilla Långöra har kommit långt i sin inridning. Förra veckan - på min födelsedag - satt jag på min stjärna. Det brydde hon sig knappt om. Så veckans planering är att kunna trava på lina. Hard workwork.

Erica har tagit sig en bit med Richmich, vi har jobbat en hel del med uppsittningsfasen på honom, då han gärna tvångar. Nästa vecka kommer jag ha hand om honom, då Erica åker utomlands, denna vecka ska han skos och tränas för Jenny. Vi gör allt för att få honom klar till kvalitén.


Tsunami för två år sedan, lite skillnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0