I'm so excited

Jag har såååå många planer! Flyinge. Ridhus. Eget företag. Sjukt taggad!

De närmaste veckornas planering är följande;

 ♦ Träna Tsunami inför 120-derbyt till helgen. Mao - hoppa vattengravar, stoooora
 ♦ Rida 120-derbytTsunami, med bra känsla.
 ♦ Förbereda Richmich inför kvalitén.
 ♦ Fölvisning med Step Up.
 ♦ Åka till Flyinge!!
 ♦
Ha Tsunami med i undervisningen de 10 första veckorna.

Feels good. Lägg märke till att Fisken - RichMich stannar hos mig fram till kvalitén, då Erica tar över och visar hono,. Jag? Jag kommer då vara bosatt nere i Skåne, med min Fröken Grå. Wihooo :)

Till våren kommer jag mestadels vara ute på praktik, 7 + 5 veckor. Fett nice! :D


Dessa två kommer under året hålla mig sällskap på Flyinge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0