Growing up

Lilla, lilla, underbara Campari - vilken fantastisk häst. Sina tre år till trots var hon stencool under gårdagens pass uppe hos grannarna. Hon fick följa med då Erica och RM skulle träna för Jenny, både som miljöträning och för att Jenny skulle få se henne. Vilket jag tror var ganska uppskattat.

Vilka lovord jag fått om denna fantastiska lilla häst! Nåväl, nu kan inte jag skryta med en häst som går i form från det att jag sitter upp tills jag står på backen igen. Lite realistisk får man ändå vara? Haha, men hon har sådant "rätt" tänk. Hon försöker verklgen göra rätt för sig, försöker förstå allt jag ber henne om. 

Hon är tillsalu. Men vi kommer inte annonsera ut henne aktivt, då vi tror att vi kan tjäna på att behålla henne ett par år och sälja en välutvecklad och utbildad häst som vi själva fött upp. I nuläget är jag faktiskt ganska sugen på att behålla henne här hemma... ;) Men, om jag vill kunna dra igång de planer jag har inför framtiden, behöver jag en häst som kan hjälpa mig att få ett namn. Nu har jag två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0