Trött som satan

Helt slut! Näst på tur är duschen, sen blir det att dejta kudden!

Dagen då? Lite snabbt kan den sammanfattas i ett ord - stalltjänst. Usch vad jag har varit duktig idag! Mockade och fixade stallet hos mina innan jag drog till fjellare 9.30. Väl där blev det att mocka och hjälpa helgstalltjänstefolket, då massa skolkade. Snabbt upp till skolan (skjutsades av Harald), äta äcklig kålpudding, tbx ner till Fjellare, longera lite unghästar med sadlar, sen mocka valack och fixa all stalltjänst som var kvar.

När vi äntligen var klara (16.30 kanske) var det bara att sticka till mina små igen, ta in dem, lägga på omslag på Tsunamis lymfangit som svullnat igen (därför fick hon vila) och sedan dra hem. Där blev det lite mat, sedan tbx t Fjellare, för att kvällsfodra.

Sen joggade jag hem, och här sitter jag nu, astrött!

Vad har ni gjort idag då?

Disa, 3 år gammal :)

Bisou och Kajenn, även de 3 år gamla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0