Total lycka

Gick superbra hos sjukgymnasten! Får numera jogga lite smått inne i gymmet, hoppa hopprep och fått massa nya styrkeövningar för resten av kroppen. Nu ska det byggas muskler och kondition, det behövs vill jag lova! ;) Jag som alltid haft bra kondis och muskulatur har nu ingen alls, känns det som iaf.

Så nu på kvällen har jag gymmat en timme, och ska upp 06.00 imorgon, trots att jag börjar 10.10, bara för att gymma tsm med Sofie innan hon börjar skolan. Snäll chey? Jotack, jag vet.

Var även nere en timme på Fjellare, skitskön show! 09D tog ofc hem segern i gymkhanan, härligt folk som representerade oss, även om Mattis inte var med. Saknar att kunna vara vild och galen, och hitta på massa skit. Men i juni, då är det back to business again. Då kommer jag vara tillbaka på hästen, till 110 % och garanterar er, ni ska få se lilla mig vara oseriös på topp med! ;)

Efter showen stack jag bort till Prästgården, så nu har mina små pållar halmade boxar, mysigt nog står de bredvid varann och med Ortencia snett över gången. Det blir superb, med tanke på att vi alltid kmr vara där tsm.

Men nu har jag precis skickat in min uppsats 2 min innan deadline! Så nu blir det sängen. Sov gott allihopa så uppdaterar jag er efter mitt morgonpass! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0