Sovmorgon

Man kan ju inte mer än älska sovmorgonar! Jag gick först upp vid 7.30 och höll V sällskap vid frukosten, sen gick hon ner till stallarna för att ha ridning. Vi har alltid dubbelpass när vi har ridning (hel fm eller hel em), och jag får ju inte rida. Därför har jag ledig tid vid dessa tillfällen.

Så jag satt och tjattrade med Sofie ett tag förut, skrev ett blogginlägg, och sedan dess har jag sovit. Så skönt! Jag ligger efter lite i min sömn och min kropp är ganska utmattad. Jag har inte ens orkat gymma de sista dagarna... Men idag tänker jag börja om på rätt köl igen. Det innebär att jag i em ska plugga och gymma. Imorgon har jag möte med min handledare i Projektarbetet, och på fredag prov i Historia A.

Nu blir det lunch, följt utav samhällskunskap fram tills klockan blir 16.10. Sen får jag se om jag inte följer med Victoria till stallet kanske, och motstår frestelsen att hoppa upp på hennes fina lilla ponnyhäst. I'll let u know! ;)

Jag och Kungen i MHPC 2008, tredjeplacerade!


Kommentarer
Postat av: Vickan

My little pooooooonny! :D

2012-02-01 @ 13:15:35
URL: http://victoriasolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0