Saknad

Jag saknar min knashäst! Sitter och läser inlägg om gamla träningar från våren -11. Gudars vad knäpp hon kunde vara, och så otroligt söt! Det är en helt annan häst idag, och t.o.m. Emma J ska rida på henne någon gång under våren! Så lät det inte i höstas när vi var på praktik tsm, tvärtom... Då skulle hon minsann aldrig kunna tänka sig att sitta på min tokhäst.

Men när man kollar tillbaka, så shiet! Vilken skillnad det är, nu kan jag ställa krav på henne, utan att oroa mig om att hon ska sparka mig 1m över sadeln. Visst, jag vet inte hur hon är just nu, min syster kräver inte riktigt lika mkt av henne som jag. Desto större anledning för mig att vilja ha hit min skönhet NU! Eller ah, skönhet... Jag tycker faktiskt det är en vacker häst, man måste bara förbise hur opropotionerlig hon är. Hehe..

Jag saknar att ha en häst att busa på galoppbanan med, eller trimma i ridhuset, markarbeta och studsa över bockar. Mocka till varje dag, klappa på, och irritera mig på. Men, nu är det bara 12 dagar kvar, sen åker jag och hämtar henne! :) Till på köpet kommer lilla, söta Långöra med ner, Campari med andra ord. Ska bli kul att se hur hon reagerar.

Tre bilder från våren -11


Kommentarer
Postat av: Vickan

Inte alls långt kvar nu! :D

2012-02-05 @ 14:13:24
URL: http://victoriasolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0