Mitt ♥

Spenderade sjukt mkt tid i stallet idag, chillade på livet typ. Gårdagskvällen/natten spenderades framför en datorskärm med Nightmare on Elm st och Paranormal Activity 2. Usch, jag är skitfeg, men filmerna var inte så läskiga, för att vara skräckfilmer då.. ;)

Idag red jag min skrutt, för första gången sedan den sjuttonde november. Började med att lina henne lite, bland massa hästar. Det enda hon gjorde var att sparka lite mot skydden, men annars var hon lugn. Sen satt jag upp och red ett pass, inte jättelångt, och utan större krav. Så skönt att vara tilllbaka på min sötnos! Inget bock, inget bus. Duktig hest, trots att hon vilat i nästan en vecka! :o

Campari hade fått vara kvar, helt ensam (jaja, massa hästar runtom), i deras hage. När jag kom för att hämta henne var hon jättesöt, gnäggade och galopperade till grinden när jag ropade. När hon kom in var det tvätt utav svans och bakben, det var sjukt mkt skit på dem efter gårdagens långa transport. Även Tsunami fick en renare svans, så nu ser hästarna lite renare ut iaf! ;)

Här har ni lite bilder från dagen:




Ovanstående två bilder är från Victorias blogg. :)




Värsta vårigt här nere också!


Tappert försök att få en bra bild på Tsunami...

Lillflickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0