Lediga dagar

I helgen har jag helt ärligt struntat fullständigt i datorn. Det är så skönt! Man glömmer liksom bort omvärlden när man har en dator. Istället har jag umgåtts med underbara människor och haft en superskön helg! Det var massa flams och skit under lördagen, men det fick ni ju läsa lite om.

Kvällen fortsatte och vi begav oss efter många om och men ut till Cristina, där vi var sjukt feta av oss och åt pizza med daimtårta till efterrätt. Åt inte överdrivet mycket, men kändes som om jag skulle rulla fram under kvällen! Pizzan fixade vi själva, och det var satans gott.

Efter det drog vi ut! Sjukt rolig kväll som avslutades med att kila upp och väcka Sofie, sen vart det film! Sådär lagom runt 03.00/03.30, Jumanji. Somnade typ direkt ute på soffan? När filmen var slut väckte Sofie mig och vi smög in och stal Holms säng (a), de andra hade ju somnat så fint, så - why not liksom?

Söndagen spenderades med att göra så gott som ingenting! Vi såg la igenom två filmer, Shrooms och The Perfect Getaway. Superb att se sådana filmer när det är ljust ute, annars dör jag lite smått sådär. Jag är verkligen ingen skräckfilmsmänniska!

Vi avslutade med att gå ut och gå en timme med Popcorn! Hm, kanske inte hennes namn, men jag tycker definitivt det passar henne bättre än Popita (stavning sofie?)! Väl hemma på skolan igen slocknade man direkt på Sofie och Victorias rum..

Måndagen har spenderats i skolan och nere på Fjellare och sett på lite hoppning. Nu ska jag laga lite mat (om jag pallar), och sen ska jag plugga. Sjukt ambitiös chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0