Längtan

Vad mycket dagräknande det blir här på bloggen ett tag framöver. Men faktum är att om sjutton dagar åker jag och Sofie hem till mig och hämtar Tsunami och Campari! Nu är det bara sjutton dagar, sjutton - 17 - dagar kvar! Så sick, min abstinens är hemsk. Till på köpet har jag inte träffat Tsunami sen vi körde upp henne till Västerås, där min syster jobbar. Campari träffade jag för bara någon vecka sen, sötnosen!

Men så är det bara att börja boka biljetter. Jag avskyr att åka med SJ, antingen ska man boka i god tid, eller hoppas på sista minuten. Men iom att vi ska vara två som åker hem bör vi boka redan nu istället. Vi åker på fredagen, och bilar ner med hästarna redan på lördagen.

Hästarna skos på torsdagen, första gången för Campari, och sen ska Tsunami behandlas för sadelknutor och vår veterinär ska känna hur det går med muskulaturen i ryggen. Det ska jag lägga upp ett inlägg om här i veckan, så ni kan hänga med!

Hur är det för er? Åker ni tåg ofta, tycker ni det är dyrt?
:)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Dyyyyyyrt! Därför man åker på hallandskortet ;)

2012-02-01 @ 13:06:11
URL: http://victoriasolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0