Keep it up

Imorgon smäller det till med ett enormt prov i samhällskunskap och religion. Jag vet att vi har en BKK på ca 40 frågor (de frågor man måste svara rätt på för att få godkänt) vilket följs av ett VG/MVG prov om situationen i Syrien.

Efter det sticker jag och Sofie hem! Det ska bli skönt, även om det bara blir över en dag. På fredagen har jag så sjukt mkt saker att hinna med, vette tusan hur det ska lösa sig om jag ska vara ärlig. Vi ska packa, in till stan, Tsunami ska behandlas, vi tänkte hinna baka, träffa papps och framförallt andas lite! Lördag morgon drar vi tillbaka till skolan igen, med två hästar i transporten. Äntligen! Min lycka är total, även om jag kommer att sakna att jag inte hinner med att chilla ngt mer.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0