Just nu

Är jag på väg ner till stallet, hoppas jag. Idag ska jag rida en herre som heter Leading Floyd. Jag vet inte mycket alls om honom, men det är en valack, född 1996. Han är e. Lord Calando ue. Capitol I uue. Corporal. Den stammen har underlättat för honom, och han har startat upp t.o.m. 145 i hoppning, men bor nu på Plönninge.

Han flyttade hit under tiden jag var på praktik, och efter det opererade jag mig, så jag vet knappt hur han ser ut.... Så får gå efter uteslutningsmetoden, det finns bara två nya mörkbruna hästar på skolan, och det ena är ett sto. Så tar jag fel tror jag nog jag får kolla upp synen, eller sluta med hästar!

Förhoppningsvis har jag med mig Victoria, och isf får ni även bilder! :)

Andra tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0