Inhandlat

I måndags var jag, Victoria och Cristina innne i stan, på Halmstads Hästshop. De hade 25% rea på hela sortimentet, men även 50% på många olika saker. Olyckligtvis har jag valt att lägga undan mycket av mina pengar, det är dags att börja spara! Därför satte jag en gräns runt 500 - 700 kr, och jag fick inte köpa någonting onödigt!

Jeg letade främst efter blåa ridbyxor, men tyvärr fanns det inga i min storlek kvar, utöver pikeur. Pikeur gick ju ganska långt över min prisklass tyvärr. Men jag fann lite saker, mest till Campari, men som självklart kan användas utav Tsunami.

  • Beige GG shabrak, allround
  • 4-pack beige GG benlindor, i fleece (fanns inga matchande i 50/50)
  • Bruna neoprenboots, Horse Guard
  • Strumpor

Ni får bilder tagna utav mobilen, därav den riktigt kassa kvalitén. Men här har ni dem!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0