Hööks

Nu i helgen blir det hemfärd för min del, jag ska fota lite och viktigast utav allt - jag ska packa! Fredag vecka 7, alltså om en vecka, åker jag och Sofie hem för att hämta mina små pållar. Vi hoppas på att vara nere här till lördag em, jag ska ner och förbereda lite småsaker tidigare under veckan, halma, sätta upp namnskyltar etc.

Men nog om det! När jag är hemma tänker jag åka vägen om Hööks, jag behöver ju ett dressyrschabrak till Campari, då den enda sadeln som ligger bra på Campari är just en dressyrsadel. Låt oss hoppas att hon accepterar den bara. Tanken var då ett beigie dressyrschabrak jag såg sist jag var hemma.


Kommentarer
Postat av: Louise

Weeiih! Har du tid med ett snabbesök av moi då? Saknar min darling!!! <3

2012-02-07 @ 13:25:27
URL: http://louiisesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0