Happy day

Lätt att 20120202 ska kommas ihåg forever! Jättefin dag, superbedömning hos sjukgymnasten - och jag har fått klartecken att börja rida lite smått!

Min sjukgymnast är supernöjd med mig, och det är jag med.. ;) Han räknade ut att jag redan kommit till fasen för 4-5 månader med mitt knä, när det bara gått 2,5 månad! Dock får jag inte förhasta mig, och gör fortfarande övningar för rätt månad. Om två veckor ska jag få börja träna på att ta fulla löpsteg, tills dess ska jag börja jogga lite smått på stället. Sjukt härligt! Han sa att jag bör kunna sticka ut och jogga en slinga så fort isen försvunnit, den är i nuläget min största fiende, och det som kan ta mig tillbaka till ruta ett.

Jag fick inga nya övningar, utan ska bara öka vikten på dem jag redan utför. Däremot kan jag räkna in ridningen som ett nytt moment. Jag ska ta det lugnt, känna mig noga fram. Mycket skritt, och nedsutten trav när det väl blir dags för det.

Men nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0