Fjellare

OMG!

Idag smäller det, för dag ska jag testa att vara med på lektion nere på Fjellare. Ska ta det lite smålugnt sådär, men fortfarande, you can count me in! Så om ni läser detta under förmiddagen kan ni tänka på mig, för jag är nog världens lyckligaste i nuläget.

Dock ska jag inte vara med i em, jag tänjer redan tillräckligt på gränserna, det är ju inte riktigt tanken att jag ska rida "vanliga" pass ännu... Men, u know how I am, jag kan helt enkelt inte hålla mig!

Ska bli intressant, jag hoppas verkligen att min grupp inte har hovslageri, men isf ber jag om att få vara med och rida ist. Hovslageri är fortfarande lite på gränsen, det känns lite för riskabelt om man säger så.

Jag och skolhästen Lejebys Bistro x. Ursäktar sitsen, det är åtgärdat, och märks inte alls av lika mkt längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0