Ambitious

Vad har ni hunnit med idag? Själv har jag varit igång sedan kl 06.00!

Började morgonen med 50 - 60 minuters gymmande, vilket innebär massa cyklande, hopprepshoppande, joggande på stället, crunches, maskiner och andra styrkeövningar. Sjukt skönt sätt att komma igång med dagen på! Även om det tar emot ngt så grymt att gå upp, när man väl är i gymmet känner man sig duktig. Då blir det chill peppmusik i högtalarna och sen kör man igång.

Efter det blev det duschen och fixa sig. Orkade t.o.m. slänga på lite smink, men det är mest för att jag ska hem i em, kan inte se ut som en zombie... Sen blev det frulle, och på vägen slängde jag i en maskin tvätt. Ska snart dit och lägga den i torktumlaren och köra en maskin till. Lika bra när man väl är igång liksom?

Iom att vi har städsyn idag och jag ansvarar för köket var det ju bara att ta tag i det direkt efter frulle. Så snart får mitt rum en omgång det med, Micke ska ju inspektera på lördag, när vi kör ner hästarna. ;)

Nu har jag hunnit chilla ca 30 minuter, ska slänga i en tvätt, städa lite snabbt och sen plugga.

Hur ser er dag ut? :)

Ngn gång en natt i januari.. ;)




Kommentarer
Postat av: Ronja

Oj vilken super fin blogg! :) Följa varan via bloglovin?

2012-02-16 @ 08:43:48
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0