Aktivering

Idag blev det gymmet istället för stallet. Jag har sån sjuk träningsvärk! Självklart är det inte därför jag håller mig ifrån ridning idag, utan jag har helt enkelt inte fått tag på Camilla. Därför har jag inte kunnat boka in mig på någon häst.

Ska prata med henne, och se om jag kan ta MP imorgon kanske, vore fett nice, då jag hoppas att jag kan ha henne på lektion på onsdag! Lagom med häst, som inte rör sig så mkt, så jag orkar sitta ner ett helt pass. Känner mig ganska kass som får sån sjuk träningsvärk av ridningen. Jag klagade lite lagom idag om man säger så...

Vad har er dag gått till? Min har gått till skolan, Paradise Hotel, gymmet, och nu blir det plugg resten av kvällen. Ser fram emot tre prov nästa vecka. Wiho!

Skolans gym, som jag har fri tillgång till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0