9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

Oj, helt ärligt vet jag inte! Jag har ingen stark önskan att få veta hur andra har det.. Eller okej, det ka ju låta helt fel! Men jag skulle vilja byta plats med någon som inte har det lika bra som jag kanske, så man verkligen uppskattar allt man har mer!

Nej men helt seriöst, det finns ju många människor man skulle vilja byta med, men med mitt psyke så tror jag bara jag skulle bli bitter utav det. But that's just me. Tror jag iaf?

Jag lovar att uppdatera er om jag rent akut kommer på någon jag skulle vilja byta liv med för en dag!

Loove 2 u all ;) Bild lånad från Victoria, ngn gång för en månad sen typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0