7. En sak som aldrig får hända!

Usch, det finns så många olika saker som aldrig får hända! Kan nämna några av de sakerna här, dock tror jag det är en rädsla jag delar med många av mina läsare.

Att förlora min familj! Usch, jag ryser bara vid tanken på det. Jag kan stå ut med mycket, men inte det. Min familj betyder oerhört mycket för mig, utan dem vet jag inte vad jag skulle göra.

Att på något sätt skada mig såpas allvarligt att jag inte kan göra mig förstådd eller tappa uppfattningen om vem jag, eller alla i min omgivning, är. Det är jag riktigt, riktigt rädd för. Jag gillar inte att inte ha kontroll över saker och ting, och det skulle verlkligen vara att tappa all kontroll, och jag känner obehag så fort jag tänker på det.

Att aldrig mer få vistas runt eller hålla på med djur. De är mitt liv. Jag skulle klara av att aldrig mer kunna rida, även om det skulle kännas sjukt, och jag skulle antagligen längta ihjäl mig. But still, att aldrig mer kunna vistas bland djur över huvud taget, det skulle ju ta priset.

Med tanke på att jag bara skulle nämna en grej, och jag redan är uppe i tre, så ger jag mig här. Men min lista kan göras lång, jag är rädd för många saker här i världen. Självklart vill jag aldrig att ngt av detta skulle hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0