4. Vad jag är bra på

Shieeeet! Jag hatar att leta fördelar hos mig själv.

Men jag vet att jag är duktig på att rida, det har jag ju bevisat. Jag är inte i toppen, men jag är på väg dig, jag formar mitt material själv. Med de förutsättningarna jag har haft, har jag istället fått lära mig att få jobba för att ta mig dit jag vill, för att kunna uppnå mina drömmar.

Jag kommer ihåg när min syster gick hippologen, och var hemma en sommar. Hon sa då till mig; Du rider bättre än många av dem i min kurs, redan nu. Kom ihåg det! Detta var för flera år sedan, och jag har levt länge på det. Sen har vi ju det uppenbara, jag skulle aldrig ha fptt Tsunami att utvecklats så på ett år om jag inte kunde min sak.

Annars då?

Fotografering och bildredigering. Har jobbat en del somrar med detta innan jag började på Plönninge, och tkr det är grymt roligt!

Jag är bra på att spela oskyldig (hahahaha, vadåååååå? Som om jag skulle ha gjort så? Never.) Haha, har aldrig förstått varför alla lärare älskar mig, trots att jag lämnar in mina uppsatser en månad försent ibland. ;) Och mamma, om du läser detta, så är det inte så hemskt som det låter!

Jag är lättroad, fråga bara Victoria!

Jag har, om jag bara vill, satans bra tålamod. Därför jag var kunglig på CS förr i tiden!

Jag har nog en hel del saker jag är bra på, det har alla! Jag har bara lite svårt att acceptera det själv. ;)

Bild fotad av mig, har inte hårddisken här, så detta är allt jag har på denna dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0