20120209

Idag är ingen vanlig dag - idag är Fannys namnsdag! ;) Okej, kanske ingenting speciellt, men lite kul att mamma ringde och väckte mig - typ, med att säga detta! ;)

Vi har precis sett det sista på Schindler's List på svenskan. Jag missade första lektionen, så såg bara de sista 90 - 100 minuterna? I varje fall, det var intressant att se!

Gårdagskvällen spenderades i stan, och fortsatte sedan hem. Därför uteblev uppdateringarna jag planerat, med helgens bilder från Fjellare etc. Tyvärr inga ridbilder, men iaf lite filmer från Service. Jag tänkte även fixa två filmer, på Tsunami. Den ena är från hösten 2010, den andra är från hösten 2011! Tyvärr är inte den från 2011 någon superdag för henne, men det är iaf från sista tävlingen. Där var hon dock lite matt och loj, vi hade ju precis kommit hem från praktiken i Skåne.

Men vill ni se bilder och filmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0