20120202

Personlig rubrik va? *jättenöjd*

Today is a big day! Jag ska på återbesök hos min SG (Sjukgymnast). Vi ska kolla över utvecklingen av mitt nya korsband, och överväga om jag kanske kan få börja rida, redan idag! :D Det är så sjukt!

Därför ber jag er allihopa att hålla en tumme för mig runt 15.00 idag, då jag har min tid inbokad, runt 15.30 - 15.45 vet jag resultatet, vilket jag ska delge er så fort jag kan! Nåväl, ni lär märka om jag får rida, tro mig!

Oavsett ska jag få nya, tuffare övningar, då jag efter mina 90 dagar ska få börja jogga igen. Lika grymt det! Jag har helt seriöst drömt om att få gå ut och jogga! Då är jag inte ens någon jogg-människa, utan sjukt lat! Men ni vet väl hur det är? Det man inte får göra, är precis vad man vill tillägna all sin tid åt...

Hoppas ni alla får en underbar dag! Vad har ni planerat att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0