10. Tio saker du inte visste om mig

OJ! Ni vet ju inte mycket om mig alls, så det blir svårt att bara välja ut 10 saker.. Haha! But here we go:

 

Jag är inte alls så duktig i skolan som mina lärare verkar tro. Jag lämnar in uppgifter för sent, och lägger inte ner ett jättestort engagemang på dem. Dock är detta någonting jag jobbar på nu, med hjälp av lilla Mattis!

 

Jag höll på att byta skola när jag gick i ettan, till Strömsholms ridsportsgymnasium.

 

Jag klarar inte kyla, eller värme, bra alls. Seriöst, jag skulle behöva leva i ett land med jämn temperatur året runt, ca 20 – 25°, och relativt vindstilla. Det skulle vara det optimala!

 

Efter min skada har jag blivit ”rädd” för att ramla av. Jag är så rädd att skada knät igen. Det gjorde så oerhört ont när jag drog upp skadan igen efter att jag ramlade av Tsunami.

Jag älskar att diskutera saker och ting! Jag hatar även att ”förlora” i en argumentation. Jag och Cristina gör detta hela tiden, och båda två är vi lika enstöriga och vägrar att ge efter för våra åsikter. ;) Men kul är det!

 

Jag stör mig på sjukt många olika saker. Folk som smaskar, andas för ljudligt, försöker irritera mig med flit, säger fel saker (vilket kan vara vad som helst). Jag skulle kunna göra en jättelång lista! Helt enkelt har jag ett satans humör!

 

Ibland funderar jag på hur ett liv utan hästar skulle vara. Tänk alla de pengar som lagts på hästar, vilket liv man kunde haft etc.

 

Jag hatar ”xD” smileys,

Jag köper bara svarta strumpor. Då slipper man oroa sig om man tappar bort en. Supersmart! Dock får jag alltid ”udda” (gråa, prickiga etc) utav mamma.. ;)

Jag ska, tillsammans med Victoria och Sofie (?) strippa i matsalen innan studenten!

Tiden går fort, 2009 - 2010? på kort


Kommentarer
Postat av: Stinis

hahaha lite stört lika ibland ;)

Men jag älskar dig trots allt, puss honey!

2012-02-10 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0