Off I Go

Har under morgonen släppt ut hästarna, kollat till beteshästarna och mockat hagar. Inne har jag hunnit städa lite, bytt sängkläder och hängt tvätt. Fett duktigt, or whooot?

Nu står stallet på schemat, jag ska mocka och städa sadelkammare + foderrum, grundligt. Rensa ut saker som inte behövs vara där, packa ihop täcken som ska med till Flyinge etc. De tar bara upp plats oavsett. Låter sjukt ambitiöst, men jag får se hur mycket jag hinner med. Har lite bommar att måla också - that's fun! Ska försöka fota några utav dem så jag kan lägga in dem här senare under dagen. Bäst av allt - jag är ensam hemma! Det innebär att jag lite busigt kan springa in till datorn när jag får lust, tehi! :)

Tsunami ska tränas för Mia ikväll, vattengravsträning inför derbyt i helgen. "Fisken" ska longeras, då han har gått in i en trotsperiod vill jag inte rida honom utan någon annan hemma. Vore inte allt för kul att ligga där och sprattla...

Nu ska jag ta tag i mitt liv, antagligen den enda som fortfarande sitter inne och möglar? Hoppas det i varje fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0